To 27ο Συνέδριο των Ελλήνων Εκπαιδευτικών Ευρώπης
«Ο ρόλος της παιδείας στην προώθηση του Ευρωπαϊκού τρόπου ζωής» είναι το κεντρικό θέμα του 27ου Συνεδρίου Ελλήνων Εκπαιδευτικών Ευρώπης, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου. Φέτος, λόγω των περιοριστικών μέτρων που ισχύουν για την αντιμετώπιση της πανδημίας, το συνέδριο θα γίνει διαδικτυακά και υπό την Αιγίδα του Αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Μαργαρίτη Σχοινά.
Το Συνέδριο θα τιμήσουν με την διαδικτυακή συμμετοχή τους, ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Διπλωματίας και Απόδημου Ελληνισμού του Υπουργείου Εξωτερικών, Ομότιμος Καθηγητής Ιωάννης Χρυσουλάκης, καθώς και ο Τιτουλάριος Μητροπολίτης Αχαΐας, κ. Αθανάσιος Διευθυντής του Γραφείου της Αντιπροσωπείας της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Την οργανωτική ευθύνη έχουν το Γραφείο Συντονισμού Εκπαίδευσης της Πρεσβείας της Ελλάδος στο Βέλγιο υπό την κ. Φωτεινή Κολλάρα, οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΕ (ΓΔ Επικοινωνίας, ΓΔ Εκπαίδευσης και Πολιτισμού) και ο Δρ. Θεόδωρος Καλλιάνος, Επισκέπτης Καθηγητής Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης του Πανεπιστημίου της Βόννης, π. στέλεχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Το Συνέδριο απευθύνεται σε Έλληνες εκπαιδευτικούς Προσχολικής Αγωγής, Α’/θμιας και Β’/θμιας Εκπαίδευσης αποσπασμένους από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων στις 10 χώρες της περιοχής ευθύνης του Γραφείου Συντονιστή Εκπαίδευσης Βρυξελλών, σε επιστήμονες, ερευνητές και σε κάθε ενδιαφερόμενο.
Μεταξύ των ομιλητών συγκαταλέγονται ο Καθηγητής Λάμπρος Κουλουμπαρίτσης (ULB), ο Δρ. Άγγελος Αγαλιανός (στέλεχος της ΕΕ), η Μαρία Γκουντούμα (στέλεχος της ΕΕ), η Δρ. Κορίνα Περτσινίδου, Εκπαιδευτικός (Διευθύντρια Γυμνασίου Γέρακα-Αττικής, Teachers4Europe), η Ευγενία Τσολοπούλου και η Τσαμπίκα Καρακίζα (Ελληνικό Γυμνάσιο Λύκειο του Ντύσελντορφ ,Teachers4Europe, twenns4europe).
H αναδημοσίευση του παραπάνω άρθρου ή μέρους του επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το ORTHODOXIANEWSAGENCY.GR με ενεργό σύνδεσμο στην εν λόγω καταχώρηση.
Ακολούθησε το ORTHODOXIANEWSAGENCY.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις.