Μπαράζ επισκέψεων σε σχολεία, πραγματοποίησε το ΚΕ.Σ.Ο, από το Νοέμβριο έως το Δεκέμβριο 2024, στο κέντρο της Αθήνας, στο Ν. Τομέα της Αττικής -όπως στα σχολεία του Ν. Κόσμου- στο Σχηματάρι Βοιωτίας, ακόμα και στο ΠΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης μέσω διαδικτυακής σύνδεσης, με αρωγό την τεχνολογία και τους διαδραστικούς πίνακες, που έχει μεριμνήσει να τοποθετηθούν στις σχολικές αίθουσες το Υπουργείο Παιδείας.
Οι επισκέψεις, υλοποιήθηκαν από το κλιμάκιο Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού του Κέντρου Στήριξης Οικογένειας (ΚΕΣΟ) –Εκκλησιαστικού Ιδρύματος της Ιερής Αρχιεπισκοπής Αθηνών και εντάθηκαν μετά την επίσημη αναγνώριση από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και την εγκύκλιο του Υπ. Παιδείας & Θρησκευμάτων η οποία εστάλλει από τον Απρίλιο του 2024, σε όλες της Διευθύνσεις της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στα ίδια τα σχολεία, καθώς κα στα Γραφεία Συντονιστών Εκπαίδευσης Εξωτερικού των σχολείων της Ομογένειας.
Ήταν ένα έγγραφο αναγνώρισης της μακρόχρονης δουλειάς και αποτέλεσε το καλλίτερο «διαβατήριο» για το πρόγραμμα, “Σχεδιάζοντας Επαγγέλματα με Αυτογνωσία” που υλοποιεί εδώ και χρόνια με συνέπεια ο φορέας της Ι. Αρχιεπισκοπής Αθηνών.
Την “Εducation team” του ΚΕ.Σ.Ο αποτελούν: η Διευθύντρια κα Μαίρη Πίνη, η πολύπειρη εκπαιδεύτρια, πιστοποιημένη από το EKΠΑ και τον ΕΟΠΠΕΠ κα Ειρήνη Ανδριώτη με την συνεργασία του κ. Κωνσταντίνου Σαλεβουράκη. Η κα Πίνη, κατά τις επισκέψεις και τις συνδέσεις, από πλευράς της, προέτρεψε τα παιδιά να ακλουθούν τα όνειρα τους. Μετέφερε τις ευχές του Μακαριώτου Αρχιεπισκόπου κ.κ. Ιερώνυμου, τις ευχές του Αν. Προέδρου Μητροπολίτη Φαναρίου κ. Αγαθάγγελου, καθώς και του Πρωτοσύγκελου της ΙΑΑ, Αρχιμανδρίτη κ. Βαρνάβα.
Ακόμα επεξήγησε εν τάχει στις σχολικές μονάδες, για τις άλλες δράσεις του ΚΕ.Σ.Ο, όπως είναι: η Ψυχοκοινωνική Στήριξη, η αντιμετώπιση της Ενδοοικογενειακής βίας, τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, οι φιλανθρωπικές δράσεις με άξονα την Υγεία, που εκπονούνται με την συνεργασία των εκάστοτε Περιφερειών, από κοινού με φορείς που διαθέτουν μνημόνια συνεργασίας.
Τα παιδιά, υπό την καθοδήγηση της κας Ανδριώτη και των καθηγητών τους και του κ. Σαλεβουράκη, μέσα από ‘‘Τεστ Αυτογνωσίας’’, ανακάλυψαν τις δεξιότητες και τα χαρίσματα τους, έλαβαν πληροφορίες των επαγγελμάτων, που προσανατολίζονται να ακολουθήσουν. Έλυσαν τις απορίες τους, για τις επιλογές των σχολών της προτίμησης τους, τους τρόπους αναζήτησης αυτών, για τα επαγγέλματα του μέλλοντος. Εμβάθυναν στις γνώσεις τους γύρω από διαφορές και τα προτερήματα μεταξύ ΕΠΑΛ, ΙΕΚ και ΑΕΙ, αλλά και την επέκταση των σπουδών του σε ΑΣΠΕΤΕ άλλες τεχνικές σχολές.
Η ικανοποίηση αυτών των επισκέψεων, με επίκεντρο τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό, ήταν κοινός παρανομαστής όλων. Για αυτό και οι σχολικές μονάδες, ] ζήτησαν από την “Εducation team” ]του ΚΕ.Σ.Ο επανάληψη των επισκέψεων και την επόμενη χρονιά.