Τρεις τενόροι, οι Ανδρέας Καραούλης, Μάνος Κοκκώνης και Θοδωρής Μπιράκος, παρουσίασαν ένα μουσικό πρόγραμμα, που ταξίδεψε τους θεατές του, από τις γόνδολες της Βενετίας μέχρι τις μπουάτ της Αθήνας, με αγαπημένες μελωδίες του παγκόσμιου ρεπερτορίου. Η μουσική βραδιά πραγματοποιήθηκε στο Πνευματικό Κέντρο του Ιερού Ναού Ευαγγελιστρίας Πειραιώς, την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο του προγράμματος «ΕΝΟΡΙΑ εν δράσει…». Στο πιάνο συνόδευσε ο Βενιαμίν Χατζηκουμπάρογλου, ενώ στα κείμενα και την παρουσίαση, ήταν η ηθοποιός και ερμηνεύτρια Δανάη Μπερή.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ:
Η βραδιά ξεκίνησε με τον πασίγνωστο «Κουρέα της Σεβίλλης», που περιγράφεται ως ειδικός για θέματα μηχανορραφίας και καρδιάς, καταφερτζής, τετραπέρατος και αεικίνητος.
Ακολούθησαν ιταλικές καντσονέτες, μικρά τραγούδια με βασικό θέμα τον έρωτα, το πάθος, τη νοσταλγία και στη συνέχεια οι τρεις τενόροι ερμήνευσαν γνωστές καντάδες.
Στην Ελλάδα του μεσοπολέμου, άνθησε η οπερέτα, ένα είδος μουσικού θεάτρου με περισσότερη πρόζα απ’ ότι στην όπερα, αλλά αντίστοιχο μουσικό ύφος. Έτσι θεάματα όπως ο «Βαφτιστικός» και οι «Απάχηδες των Αθηνών», έγιναν ανάρπαστα από το αθηναϊκό κοινό.
Παράλληλα και στο ελαφρύ τραγούδι, γράφονται αριστουργηματικές μελωδίες γεμάτες συναίσθημα αλλά και μία νέα αισθητική, που εισάγεται στο ελληνικό τραγούδι.
Παρουσιάστηκαν αντιπροσωπευτικά δείγματα των μουσικών αυτών ειδών, ενώ η παράσταση συνεχίστηκε με αγαπημένα τραγούδια από τον κινηματογράφο.
Τα φώτα του κινηματογράφου έδωσαν νέα έμπνευση και πνοή σε συνθέτες, να ντύσουν τις ταινίες με μουσική και μελωδίες, που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο. Οι ανεπανάληπτες ερμηνείες και οι αξέχαστες ταινίες, τα ενώνουν σαν μία αόρατη κλωστή, μέσα στο χρόνο.
Η βραδιά έκλεισε με ένα αφιέρωμα στον μεγάλο Έλληνα, τον Μίκη Θεοδωράκη, που οι συνθέσεις του τον καταξίωσαν παγκόσμια, ως μοναδικό.
Άλλοτε αγωνιστής, άλλοτε ευαίσθητος και τρυφερός, μα πάντα βαθιά ελληνικός, έντυσε με τις μελωδίες του, τα ποιήματα αξεπέραστων δημιουργών, σημαδεύοντας με την μουσική του μια ολόκληρη γενιά και εποχή.