Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων κ. Τιμόθεος, την Κυριακή 21 Ιουνίου 2020, χοροστάτησε στην ακολουθία του Όρθρου και τέλεσε τη Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Ευαγγελιστρίας Καρδίτσης.
Στον Ιερό Ναό Ευαγγελιστρίας Καρδίτσης ετίθεντο σε προσκύνηση και αγιασμό των πιστών η σεβασμία και θαυματουργός εικόνα της Παναγίας «Δεμερλιωτίσσης» και άλλα ιερά θησαυρίσματα της Ιεράς Μητροπόλεως όπως ένα τεμάχιο του Τιμίου Ξύλου,η τιμία Κάρα του Αγίου Ιερομάρτυρος Γρηγορίου Επισκόπου Ακραγαντίνων, η τιμία Κάρα του Αγίου Ιερομάρτυρος Βασιλείου πρεσβυτέρου της εν Αγκύρα Εκκλησίας και αποτμήματα Ιερών Λειψάνων των Αγίων Ιωάννου του Χρυσοστόμου, Χαραλάμπους, Νικολάου του εν Βουναίνη, Παντελεήμονος και Τρύφωνος.
Ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε στο αποστολικό ανάγνωσμα από την προς Ρωμαίους επιστολή του Αγίου Αποστόλου Παύλου.
Κατά τον Απόστολο των εθνών Παύλο: «όλοι οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν τον νόμο, πολλές φορές όμως κάνουν από μόνοι τους αυτό που απαιτεί ο νόμος. Αυτό δείχνει πως, αν και δεν τους δόθηκε ο νόμος, μέσα τους υπάρχει νόμος. Η διαγωγή τους φανερώνει πως οι εντολές του νόμου είναι γραμμένες στις καρδιές τους· και σ’ αυτό συμφωνεί και η συνείδησή τους, που η φωνή της τους τύπτει ή τους επαινεί, ανάλογα με τη διαγωγή τους». Με αφορμή τους παραπάνω στίχους της αποστολικής περικοπής τόνισε πως «σε όλους τους ανθρώπους κατά τη δημιουργία ενεφυτεύθη μέσα τους μια νοητική δυνατότητα, που ονομάζεται συνείδηση, η οποία ελέγχει ή επιδοκιμάζει τις διάφορες πράξεις τους».
Σε άλλο σημείο είπε: «κατά τους Πατέρες ο ἀνθρωπος πρέπει να «ἔρχεται εἰς ἑαυτὸν», δηλαδή να εξετάζει προσεκτικά την καρδιά του και στη συνέχεια να καταφεύγει στον Θεό με υπευθυνότητα». Στη συνέχεια μίλησε για το μαρτύριο της συνειδήσεως. Πάλι ο Απόστολος Παύλος στην Β΄ προς Κορινθίους επιστολή του γράφει: «Ἡ γὰρ καύχησις ἡμῶν αὕτη ἐστίν, τὸ μαρτύριον τῆς συνειδήσεως ἡμῶν, ὅτι ἐν ἁπλότητι καὶ εἰλικρινείᾳ τοῦ Θεοῦ, καὶ οὐκ ἐν σοφίᾳ σαρκικῇ ἀλλ’ ἐν χάριτι Θεοῦ». Κλείνοντας είπε, το μαρτύριο της συνειδήσεως «λογίζεται ως ένας συνεχής αγώνας για εσωτερική ανακαίνηση και κατά Χριστόν τελείωση».