13/11/2020 13/11/2020 Τηλεφωνική υποστήριξη σε όσους έχουν ανάγκη να ακούσουν μια βοηθητική φωνή τη στιγμή που την χρειάζονται και παραπομπή τους σε περαιτέρω ατομικές συνεδρίες με ειδικευμένο σύμβουλο ξεκίνησε την Τετάρτη 11 Νοεμβρίου η Ιερά Μητρόπολη Πατρών σε συνεργασία με το ΤΕΒΑ.   Η δράση ψυχοκοινωνικής στήριξης και ενδυνάμωσης ωφελούμενων με τίτλο «Τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης και ενδυνάμωσης ωφελούμενων του...
13 Νοεμβρίου, 2020 - 15:10
Τελευταία ενημέρωση: 13/11/2020 - 15:00

Τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης του ΤΕΒΑ από την Ι. Μητρόπολη Πατρών

Διαδώστε:
Τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης του ΤΕΒΑ από την Ι. Μητρόπολη Πατρών

Τηλεφωνική υποστήριξη σε όσους έχουν ανάγκη να ακούσουν μια βοηθητική φωνή τη στιγμή που την χρειάζονται και παραπομπή τους σε περαιτέρω ατομικές συνεδρίες με ειδικευμένο σύμβουλο ξεκίνησε την Τετάρτη 11 Νοεμβρίου η Ιερά Μητρόπολη Πατρών σε συνεργασία με το ΤΕΒΑ.  

Η δράση ψυχοκοινωνικής στήριξης και ενδυνάμωσης ωφελούμενων με τίτλο «Τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης και ενδυνάμωσης ωφελούμενων του ΤΕΒΑ (Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Απόρους)» σχεδιάστηκε για τους νέους, ηλικιωμένους, εφήβους, γονείς, τις μητέρες – ωφελούμενους του ΤΕΒΑ (Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους απόρους) των Δήμων Πατρέων, Ερυμάνθου και Δυτικής Αχαΐας και υλοποιείται από την Ι. Μητρόπολη Πατρών στο πλαίσιο των Συνοδευτικών Μέτρων της Κοινωνικής Σύμπραξης της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, τα οποία στοχεύουν στην ενδυνάμωση και ψυχοκοινωνική στήριξη και κοινωνική ένταξη των ωφελούμενων του ΤΕΒΑ/FEAD.

Η δράση αφορά στην παροχή τηλεφωνικής υποστήριξης σε όσους έχουν ανάγκη να ακούσουν μια βοηθητική φωνή τη στιγμή που την χρειάζονται και η παραπομπή τους σε περαιτέρω ατομικές συνεδρίες με ειδικευμένο σύμβουλο στο πλαίσιο της δράσης ή/και σε άλλες υπηρεσίες που παρέχονται δωρεάν από τρίτους δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς. Πιο συγκεκριμένα, οι ωφελούμενοι θα μπορούν να λάβουν:
 πληροφορίες που σχετίζονται με ζητήματα της καθημερινότητας κατά την περίοδο της καραντίνας (λειτουργία διοικητικών και κοινωνικών υπηρεσιών, νέοι κανονισμοί και οδηγίες για την προσωπική υγιεινή, για την ασφάλεια εν μέσω πανδημίας)
 ενδυνάμωση και παραπομπή τους σε χρήσιμο υλικό (π.χ. δωρεάν εκπαιδευτικές πλατφόρμες, τρόποι δημιουργικής απασχόλησης, υπηρεσίες φορέων)
 προγραμματισμός ραντεβού για τηλεφωνική ατομική συνεδρία για ψυχοκοινωνική υποστήριξη και ενδυνάμωση
 για σοβαρότερα ζητήματα που χρήζουν εξειδικευμένης βοήθειας (π.χ. αντιμετώπιση κατάθλιψης, συμβουλευτική βοήθεια σε ΑμΕΑ, ενδοοικογενειακή βία) πέραν της παρεχόμενης συμβουλευτικής υποστήριξης, θα γίνεται παραπομπή σε αντίστοιχες υπηρεσίες και δομές.

Ταυτόχρονα, θα πραγματοποιηθούν ατομικές συνεδρίες ψυχολογικής υποστήριξης μέσω τηλεφωνικής κλήσης από ειδικούς επιστήμονες/συμβούλους.

Στόχος είναι η απόκτηση ψυχικής θετικής ανθεκτικότητας ώστε βιώνοντας μια δύσκολη οικογενειακή ή διαπροσωπική κατάσταση, ειδικά την περίοδο της πανδημίας, να είναι σε θέση να την διαχειρίζονται με σύνεση, αναπτύσσοντας το αίσθημα της αυτοφροντίδας και φροντίδας των πιο αδύναμων μελών και να μπορούν να ανταπεξέλθουν στην επίλυση των προβλημάτων. Μέσω της παρεχόμενης ψυχοκοινωνικής υποστήριξης και ενδυνάμωσης θα καλυφτεί ένα ευρύ φάσμα ψυχολογικών αναγκών, δίνοντας στους ωφελούμενους την ευελιξία και την αμεσότητα να εκφραστούν και να μιλήσουν από τον δικό τους χώρο, σε χρόνο που θα επιλέξουν οι ίδιοι, και να υποστηριχτούν μέσω εξατομικευμένων προσεγγίσεων. Η δράση θα ξεκινήσει την Τετάρτη 11/11/2020. Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής οι ενδιαφερόμενοι, ωφελούμενοι ΤΕΒΑ, μπορούν να επικοινωνούν καθημερινά στο τηλέφωνο:
2611 100405.
Ώρες επικοινωνίας από 08:00 – 20:00.

H αναδημοσίευση του παραπάνω άρθρου ή μέρους του επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το ORTHODOXIANEWSAGENCY.GR με ενεργό σύνδεσμο στην εν λόγω καταχώρηση.

google-news Ακολούθησε το ORTHODOXIANEWSAGENCY.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις.

Διαδώστε:
Ροή Ειδήσεων