Στον Καθεδρικό Ι. Ναό του Αποστόλου Παύλου Κορίνθου, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Διονύσιος τέλεσε τον Μέγα Παρακλητικό Κανόνα της Υπεραγίας Θεοτόκου, πλαισιούμενος από τους Ιερείς του Ι. Ναού και τον Αρχιδιάκονο π. Δαμασκηνό Γεννηματά, την Τρίτη 10 Αυγούστου.
Λίγο πριν την απόλυση ο Σεβασμιώτατος παρεχώρησε τον λόγο στο Νομικό Σύμβουλο της Ιεράς Μητρόπολης κ. Πέτρο Θωμαΐδη, ο οποίος ανέλυσε την διττή σημασία του «Υπεραγία Θεοτόκε, σώσον ημάς». Η προφανής σημασία, που αντιλαμβανόμαστε όλοι, είναι το προφανές να μας σώσει από κάθε κίνδυνο και κάθε κακό και να μας προστατεύσει από τους ψυχικούς και σωματικούς πειρασμούς, από τις θλίψεις και τις δοκιμασίες. Ωστόσο, όμως υπάρχει και μία βαθύτερη και ουσιαστικότερη σημασία πού προέρχεται από το επίθετο «σώος» που σημαίνει ολόκληρος και ακέραιος.
Ο άνθρωπος πλάστηκε από τον Θεό για να είναι ακέραιος και ολοκληρωμένος, ενωμένος με τον Θεό, καθώς μόνος του ο άνθρωπος δεν είναι ολοκληρωμένος, δεν έχει ζωή. Για να είναι ολοκληρωμένος πρέπει να είναι συνδεδεμένος με την Πηγή της Ζωής με τον Δημιουργό του Θεό. Ο άνθρωπος απέτυχε στον Παράδεισο να ενωθεί με τον Θεό και έτσι ο Υιός και Λόγος του Θεού σαρκώθηκε για να αποτελέσει τον συνδετικό κρίκο και να ενωθούμε μαζί Του και να γίνουμε κοινωνοί Θείας Φύσεως και επομένως ολοκληρωμένοι, δηλαδή σώοι.
Έτσι, κάθε φορά που προσευχόμαστε με το «Υπεραγία Θεοτόκε, σώσον ημάς» παρακαλούμε την Θεοτόκο αρχικά να μας σώσει από κάθε κίνδυνο, αλλά κυρίως να μας ενώσει με τον Υιό Της!