Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κορίνθου κ. Διονύσιος βρέθηκε την Κυριακή, 7 Μαΐου 2023, στην Αρχιερατική Περιφέρεια Βόχας και στην Κωμόπολη του Βραχατίου προκειμένου να τελέσει την Θεία Λειτουργία και να κηρύξει τον Θείο λόγο στον Ιερό Ναό της Αγίας Παρασκευής.
Τον Σεβασμιώτατο πλαισίωσαν ο Πρωτοπρεσβύτερος π. Αθανάσιος Κοντογιάννης, ο Εφημέριος του Ι. Ναού και Αρχιερατικός Επίτροπος Βέλου – Βόχας Πρωτοπρεσβύτερος π. Κυριάκος Σκλίας και οι Διάκονοί του.
Ο Σεβασμιώτατος μετά το πέρας της Δοξολογίας και πριν την έναρξη της Θ. Λειτουργίας χειροθέτησε Αναγνώστες τους Ιεροψάλτες του Ι. Ναού κ. Δημήτριο Ρούσση και κ. Γεώργιο Κρίνη κατόπιν προτάσεως του Εφημερίου του εν λόγω Ι. Ναού, επεξηγήσας εις το Εκκλησίασμα τα αφορώντα εις την χειροθεσία και ότι με την ευλογία του Μητροπολίτου τους θα διακονούν τα Ιερά αναλόγια του Ι. Ναού της Αγίας Παρασκευής Βραχατίου προσφέροντας τις ιεροψαλτικές υπηρεσίες τους εις την Τοπική Εκκλησία προς δόξαν Θεού και εξυπηρέτηση του Λαού Του, αφού αυτοί αντί του Λαού θα επιτελούν την ορισμένη διακονία τους και δια στόματος αυτών θα προσεύχεται ο Εκκλησιαζόμενος Λαός, γεγονός που τους καθιστά εξόχως υπευθύνους δια την εκπλήρωση της θείας Λατρείας αλλά και την λειτουργική διδαχή του Λαού.
Πριν την τέλεση του ετήσιου Μνημοσύνου της μακαριστής Ειρήνης Πηγαδίτη ομίλησε ο Σεβασμιώτατος για την Ανάσταση του Κυρίου μας Ιησού Χριστού τονίζοντας τα λόγια του Αποστόλου Παύλου «εἰ δὲ Χριστὸς οὐκ ἐγήγερται, κενὸν ἄρα τὸ κήρυγμα ἡμῶν, κενὴ δὲ καὶ ἡ πίστις ὑμῶν» (Α’ Κορ. ιε’, 14), δηλαδή, αν ο Χριστός δεν είχε αναστηθεί κανένας μας δεν θα είχε την δυνατότητα της αναστάσεως. Επομένως, μπορούμε να ισχυριστούμε ότι οι υλιστές, οι οποίοι λένε ότι δημιουργηθήκαμε από μία χημική σύμπτωση, έχουν εν μέρει δίκιο. Όμως, οι ανθρωπολόγοι λέγουν ότι ο άνθρωπος δεν αποτελείται μόνο από σώμα αλλά και από ψυχή, η οποία είναι αθάνατη και αιώνια. Είναι επομένως αδύνατον, αυτό το «θαύμα» που καλείται άνθρωπος, να είναι ένα σύνολο από απλές χημικές ενώσεις που αυτό-δημιουργήθηκαν και με διάθεση αυτό-καταστροφικότητας θα εξαφανίσουν την ζωή από τον πλανήτη μας. Συνεπώς, η Ανάσταση του Χριστού είναι το μεγαλύτερο δώρο του Θεού στον άνθρωπο, καθώς προσφέρει την αιώνιο ζωή και την ελπίδα”.
Στην συνέχεια, συνδέοντας τα προλεχθέντα με την Αποστολική και Ευαγγελική περικοπή της Κυριακής του Παραλύτου επεσήμανε ότι, ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί, όπως ομολογούμε, πιστεύουμε στο Σύμβολο της Πίστεως μας και προσδοκούμε ανάσταση νεκρών, ως το πλέον ελπιδοφόρο μήνυμα και Τον αναμένουμε να κρίνει ζώντας και νεκρούς, αρκεί να έχουμε πρώτα απαλλαγεί από το βάρος των αμαρτιών μας, ώστε να γευτούμε τους καρπούς της Αναστάσεως.
Επομένως, το πένθος της απώλειας ενός δικού μας δεν μπορεί να μας καταβάλει, καθώς καθίσταται σαφέστατο το μήνυμα ότι, Ανέστη Χριστός θανάτω θάνατον πατήσας και τοις εν τοις μνήμασιν, ζωήν χαρισάμενος!