Επίσκεψη της Υφυπουργού Σοφίας Ζαχαράκη στη Ρόδο και τη Χάλκη
«Στόχος μας να παρέχουμε ίσες ευκαιρίες στα παιδιά μας, ειδικά εκεί που δυστυχώς λόγω συνθηκών υπάρχουν άνισα μέσα. Σε αυτό θα επιμείνουμε με όλες μας τις δυνάμεις, τόσο για τους μαθητές της Χάλκης όσο και για τους μαθητές μας σε κάθε γωνιά της χώρας, όπου υπάρχει ανάγκη» δήλωσε η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Σοφία Ζαχαράκη από τη Χάλκη.
H Υφυπουργός βρέθηκε το Σαββάτο 24 και την Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2020 στη Ρόδο εκπροσωπώντας την Ελληνική Κυβέρνηση στις εκδηλώσεις μνήμης που οργάνωσε η Κοινότητα Αρχαγγέλου για να τιμήσει τον αείμνηστο Καθηγητή, Υπουργό και Αντιπρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων Δημήτρη Κρεμαστινό, αλλά και στη Χάλκη για μια σύντομη επίσκεψη στα σχολεία του νησιού.
Συγκεκριμένα το Σάββατο η κ. Ζαχαράκη παρέστη τόσο στην Ονοματοδοσία του Κέντρου Υγείας Αρχαγγέλου όσο και στα Εγκαίνια της Βιβλιοθήκης του Α’ Δημοτικού Σχολείου Αρχαγγέλου, η οποία αποτελεί δωρεά της κυρίας Τζένης Κρεμαστινού – Κουρέα. Στην ομιλία της κατά την τελετή εγκαινίων η Υφυπουργός εξήρε την πολυετή προσφορά του αείμνηστου Καθηγητή τόσο στον τομέα της Ιατρικής που τόσο πολύ αγάπησε όσο και στην πολιτική την οποία υπηρέτησε πιστά και με ξεχωριστό ήθος. Ακόμα ευχαριστώντας την κ. Κρεμαστινού για την γενναιόδωρη προσφορά της, δεσμεύτηκε πως το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων θα στηρίξει την βιβλιοθήκη του σχολείου αποστέλλοντας περισσότερα βιβλία καθώς και εξοπλισμό.
Την Κυριακή η Υφυπουργός παρέστη στην αποκάλυψη της προτομής του Δημήτρη Κρεμαστινού η οποία αξίζει να σημειωθεί πως αποτελεί δωρεά της κ. Αναστασίας Πατσάη, μιας γυναίκας την οποία ο Καθηγητής είχε θεραπεύσει πολλά χρόνια πριν και η ίδια δεν ξέχασε ποτέ ότι της έσωσε τη ζωή.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής της στη Ρόδο η κ. Ζαχαράκη συναντήθηκε με τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργο Χατζημάρκο, ο οποίος της ανέλυσε το Ειδικό Πρόγραμμα Συντήρησης Σχολικών Μονάδων, ένα νέο και πρωτοποριακό πρόγραμμα στήριξης όλων των σχολείων των νησιών της Δωδεκανήσου με ισχυρό προϋπολογισμό για θέματα σχολικών υποδομών.
Ακόμα συνομίλησε με τον Δήμαρχο Ρόδου κ. Αντώνη Καμπουράκη και με τους Προέδρους των σχολικών επιτροπών για ζητήματα τόσο των δημοτικών σχολείων όσο και των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο της συνάντησης τονίστηκε η άριστη συνεργασία μεταξύ της Υφυπουργού και του Δημάρχου καθώς ο Δήμος Ρόδου κατέβαλε κάθε προσπάθεια και πέτυχε τόσο την εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης στο νησί όσο και γενικότερα την κάλυψη των αναγκών των σχολικών μονάδων της Ρόδου σε μια ιδιαίτερα δύσκολη σχολική χρονιά.
Μια σημαντική στιγμή της επίσκεψης στο νησί ήταν η Βράβευση των μαθητριών του 4ου ΓΕΛ Ρόδου που κέρδισαν το 1ο βραβείο στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό “Η δική μου Βιοηθική” που διοργάνωσε η Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής (ΕΕΒ) και το Εργαστήρι Μελέτης Ιατρικού Δικαίου και Βιοηθικής της Νομικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στη σύντομη αλλά τόσο σημαντική επίσκεψη στη Χάλκη το απόγευμα της Κυριακής κατά την οποία η κ. Ζαχαράκη είχε την ευκαιρία να επισκεφτεί τόσο το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό του νησιού όσο και το Γυμνάσιο με Λυκειακές τάξεις. Ο Δήμαρχος Χάλκης κ. Άγγελος Φραγκάκης υποδέχτηκε την Υφυπουργό μαζί με τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στα σχολεία του μοναδικού αυτού νησιού, μόνιμους και αναπληρωτές. Η συζήτηση μεταξύ τους υπήρξε εποικοδομητική και οι προβληματισμοί που τέθηκαν θα αποτελέσουν βάση για βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας αλλά και των υποδομών στο νησί.
Τέλος σε μια σύντομη συνάντηση παρουσία και των αντιδημάρχων, ο Δήμαρχος Χάλκης έθεσε στην Υφυπουργό ζητήματα του νησιού που αφορούν στην εκπαίδευση ενώ και οι δύο επεσήμαναν πόσο σημαντική είναι για νησιά όπως η Χάλκη η έγκαιρη προσέλευση αναπληρωτών που φέτος πραγματοποιήθηκε νωρίτερα από ποτέ και σε πληρότητα αριθμών.
H αναδημοσίευση του παραπάνω άρθρου ή μέρους του επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το ORTHODOXIANEWSAGENCY.GR με ενεργό σύνδεσμο στην εν λόγω καταχώρηση.
Ακολούθησε το ORTHODOXIANEWSAGENCY.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις.