Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως συμμετείχε στην 40ή Γενική Συνέλευση της UNESCO στο Παρίσι στις 13 και 14 Νοεμβρίου, με κύρια θέματα τις δυνατότητες προώθησης διεθνών συνεργειών και την ανταλλαγή καλών πρακτικών στην εκπαίδευση, τον αναπτυξιακό στόχο 4 του ΟΗΕ για ποιοτική εκπαίδευση, το πλαίσιο δράσης της εκπαίδευσης 2030, καθώς και το δίκτυο των συνεργαζόμενων σχολείων.
Η κα Κεραμέως εκπροσώπησε τον Πρωθυπουργό στον πολιτικό διάλογο της Ολομέλειας της Γενικής Διάσκεψης της UNESCO. Στην εθνική της παρέμβαση, μίλησε για προτεραιότητες της χώρας αναφορικά με τον τομέα της εκπαίδευσης, στο πλαίσιο και των στόχων της UNESCO, ενδεικτικά τη δίχρονη υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση, τη μεγαλύτερη αυτονομία σχολείων και πανεπιστημίων, καθώς και την περαιτέρω ανάπτυξη ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων.
Επίσης, συμμετείχε στη συνάντηση των Υπουργών Παιδείας, με κύριο θέμα τη σημασία της κινητικότητας στην ανώτατη εκπαίδευση και την περαιτέρω ενίσχυση διεθνών συμπράξεων στον ακαδημαϊκό χώρο. Σε παράλληλη εκδήλωση του Ινστιτούτου Στατιστικής της UNESCO, η Υπουργός συζήτησε με εκπροσώπους χωρών-μελών την ανάγκη συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων εκπαιδευτικής φύσης για την αποτελεσματικότερη χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής.
Σε γεύμα εργασίας που παρέθεσε η Υπουργός Έρευνας και Ανώτατης Εκπαίδευσης της Νορβηγίας, συζητήθηκε το Διαβατήριο της UNESCO για τα προσόντα των προσφύγων. Περαιτέρω, στο περιθώριο των εργασιών της UNESCO, η κα Κεραμέως πραγματοποίησε διμερείς συναντήσεις με τους Υπουργούς Παιδείας της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας και της Σερβίας, με τους οποίους συζήτησε δυνατότητες συνεργασίας μεταξύ πανεπιστημιακών ιδρυμάτων.
Η Υπουργός πραγματοποίησε συνάντηση στο Γαλλικό Προεδρικό Μέγαρο με τον σύμβουλο του Γάλλου Προέδρου Μακρόν κ. Clément Beaune, με τον οποίο συνομίλησε εκτενώς για θέματα εκπαιδευτικής πολιτικής των δύο χωρών.
Η κα Κεραμέως, επίσης, συνάντησε Έλληνες εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, συλλόγους γονέων και εκπροσώπους της Ελληνικής Κοινότητας Παρισιού, καθώς και Έλληνες Ακαδημαϊκούς, με τους οποίους συζήτησε διεξοδικά θέματα που αφορούν στην ελληνόγλωσση εκπαίδευση, αλλά και σε δυνατότητες ενίσχυσης συνεργασιών